С кола в Несвиж!

Ден 13 чт 06.09.16 "на машината в Несвиж, Барановичи и мир"

Минск - Shults - Барановичи - Мир - Минск

Така че, още един ден в центъра на Беларус. Но ние не прекарват в Минск и да радиален отпътуване. Аз наистина исках да предприеме пътуване с кола до Shults, вижте фамилен дом на магнати Radziwills. И от там, в близост до красивия замък Мир. О, и между другото да се обадя в Барановичи, в друга ЖП музей - за целостта на нашата колекция от парни локомотиви.

От беларуски столицата да Nesvizha малко повече от сто километри. Ключалката е отворена 10 часа. Искахме да има първи, така че остави в 8 часа сутринта. Но най-беларуски магистрала, свързваща Минск и Брест, преминали това разстояние само на един час. Въпреки, че Беларус е ограничение на скоростта от 90 km / h + 10 km / h е превишена допустимата, но по магистралата признаци, създаден за ограничаване на скоростта на колата 110 km / ч, а след това от 120 км / ч. Така че това, което имат там максимална скорост, без никакви ограничения - аз не разбирам. Но се оказа, да отиде достатъчно бързо.

Близо до входа на двореца и комплекса на замъка разполага с паркинг, но платени. Потеглихме 50 метра и паркира безплатно в близост до катедралата, които след това също така планира да отида. И така, как да дойде половин час по-рано от планираното, той имаше малка разходка около езерото, но за изучаване на картата на целия парк ансамбъл. Освен двореца, целият район наоколо, преди да е добре поддържан парк с много пътеки и пейзажи. За да прескочите всичко, имате нужда от наем и ден. Имаме също така и в плановете само посещение на двореца.

В двора на замъка Несвиж

Обиколка на замъка се остави добро впечатление. Може би, не е лукс на кралските дворци, Shults принадлежала на полско-литовските магнати Radziwill и тяхното богатство и влияние далеч от Imperial. В допълнение, замъкът е възстановен няколко пъти. По време на войната, е имало болница за пилотите на Луфтвафе, а след Освобождението - ведомствен санаториум КГБ. Големите зали бяха превърнати в една скромна камера за гости. Сега се опитвам да направя в двореца на предишната му слава, но по-нова версия.

собственик столова
камина стая

Ръководства имам достатъчно интелигентен, знаещ и тактичен, и каза много интересни, не се страхува от най-трудните въпроси. Кой, например, служил Radziwill? Как да отговорим? Land около двореца няколко пъти, предавани от ръка на ръка - за литовското, полските, руските. А богатството и влиянието на магнати само увеличава.

В продължение на два часа, вървяхме всички аристократичните квартали, посетил параклиса, залата на трофеи, а дори и слезе в мазето арсенал. И след това отидохме в библиотеката, където наред с други неща, материалите по устройството и реконструкцията на двореца, хванати от отбранителни качества на тази крепост.

Зала на трофеи
Castle арсенал

И накрая, сит история, напусна замъка и преминала на страната на нашия Kashkaychika тръгнахме за Farny Църква на Светия сърце. Тази катедрала е построена едновременно с замъка също е семейна гробница Radzivilov. Около храма бяха някои възстановителни работи, така че очевидно той не направи кой знае какво впечатление. Въпреки това, както и от вътрешната страна.

Farny Църква на Светото сърце

Вътре в катедралата, всички пътища са презатягат червени панделки, оставяйки само малък участък посетителите на вратата. Когато има натрупани много туристи, жената се приближи и покани за обиколка на храма. Кръстен цената, която изглежда неоправдано високи. Но офертата за да слязат в криптата на храма, ние все още не реши да се откаже. Местна gidsha похвали гробницата, което я поставя наравно с пантеоните на Хабсбургите във Виена и Бурбоните в испанската Ескориал. В тези две места ние сме били и исках да сравните. Поставянето на определена сума на "възстановяването на храма", минахме на оградата и слезе.

Видяхме няколко разочароващи. Не сравнение с по-ранните виждане гробници на кралските династии. Редици от метална кутия почти без декорации и орнаменти. По стените, най-вероятно преди е имало някакви признаци, но сега почти неразличими. Дъсти тъмно мазе, в който посетителите оградени само малка място в близост до стълбите. Поредица от ковчези отидат някъде далече, по-дълбоко в тъмницата. Стъпкана и нагоре, на чист въздух.

В Несвиж все още има стари Town Hall сграда, намираща се недалеч от катедралата. И когато имате свободно време си е струвало да ходи, но ние трябваше да побърза, които вече са.

До Baranavichy постигнато без да излизате от магистралата, на малък път, което е още нищо, и ще позволи много бързо и удобно пътуване между селата. В Baranavichy, ние решихме да се срещне обновената желание да пазарува. Ние в Урал е добре известна беларуски обувки компания BELWEST. Може би тук, у дома, на избор Belvest ще бъде много по-богати и по-евтино? В Baranavichy специален магазин марка намерих тази компания. И както се възхищавал. Изборът на една скромна, но цената, може би дори по-високи от нашите. Има беларусите са такъв висок стандарт на живот, за да купуват такива обувки? Отидохме до близкия неназован магазин за обувки. Купих на дъщеря ми чифт сандали и намаляване обратно у дома в посока на жп музей, който се намира в близост до гарата "chugunychnago". Жп в Беларус все още се нарича "гърнето".

Входни такси за музея струват доста евтини, а територията е почти празен, с изключение на един самотен рейнджър в кабината на входа. Барановичи музейни локомотиви могат да се сравняват с Брест. Струваше ми се, че дори и да има някаква конкуренция. Брест, но ни хареса повече, тъй като има много отворени позиции, които могат да се изкачват стълби, специални стълби. В Baranavichy вече представя изкуството, свързани с ремонта и поддръжката на железопътната линия. Голямо разнообразие от колички, маневрени локомотиви, машини за изравняване на железопътните линии и т.н.

Локомотив музей в Барановичи
pepelats

В близост до входа има едно ръководство за работа количка, на която можете да се вози на 10 метра там и обратно. Тук си струва да се модел в мащаб 1: 2 от първия локомотив минава през Минск-Барановичи-Брест. Но моделът е много примитивен, прилича на влак от Romashkovo, отколкото реален локомотив.

Quad интересуват относно инсталирането картечници KPVT чието ръководство механизми са напълно функциониращ отворена платформа и позволява на децата да се въртят на 360 градуса и директни стволове в самия зенита.

зенитна на платформата

На сутринта на Несвиж беше ветровито. И тогава слънцето се показа и времето се "изчисти", тя беше още горещо.

Заобикаляйки всички експонати, разменихме няколко думи с охраната, изрази съжаление, че много от локомотивите и дизелови локомотиви са затворени. Той е получил отговор, казват Гостите имаха навика да се търкаля различни части, особено на цветни метали. Не е добър живот вероятно.

И отиваме към друга крепост, която се намира в близост до град Мир. Тази крепост е построена Ilyinichs, но след това също така притежава и Radziwill. Но архитектурата на тази сграда е по-близо към брави, отколкото да дворците. И запазено отбранително и три мощни кули, но те са обединени от общ набор от жилищна сграда, разположена в малко дълбочина. В замъка има много поводи да издържат на обсадата, и за последен път се бори стената му разгърна през лятото на 1812.

Mir Castle бюро за продажба на билети отворен до 17:00 часа, бяхме вече там в 04:30, така че времето да се огледам в замъка не беше много. Освен това, вчера къпане в воден парк не се предава напразно, Вова треска. Но той остана верен и взе доза Нурофен, заедно с всички отиде при завладяването на крепостните стени и кули. Това заключване си припомним най-вече много тесни и стръмни стъпала от камък, подредени в кулите да се премине от етаж на етаж.

Най-високо!
И сега надолу!

Два от трите кули на замъка са отворени за посетители. Те представиха някои от които проявяват посветен на историята на строителството. Но основният интерес тук, разбира се, е да се изкачи по стълбите. Повярвайте ми, това е много трудно. Въпреки наличието на парапети, някъде исках да се получи на четири крака и кодиране така.

В двора на замъка

Сградата разполага с голям хол, и сега има зали на музея. Разбира се, много по-възстановен. На някои места, специално запазена съсипа стена, посетителите могат да си представите колко много работа е свършена от реставраторите. В някои от стаите възстановен мебели, стени и таван.

Повечето от всичко, което мога да си спомня броня «крилат кавалерия" - специални звена на полските Джентри войски, рицарите, които са били свързани с тяхната черупка зад две електродъгово поставена в техните пера, олюлявайки галоп, и да се създаде впечатлението, че ездачите летят по крилата.

Armor "крилат конница"

Музейни Часа дойде към края си, и да се 18-00 smotritelnitsy всички посетители започнаха да побързаме. И вие може да дойде само от прекарването на цялата експозиция до края. Така че ние все още имаме време и да слязат в мазето, където държеше за барел на вино. Има кухня, хол и служители. От там нагоре - към вътрешния двор на замъка.

В избите на замъка Mir

В близост до крепостта е много живописен район - езерце бор. Зад замъка има стара църква. Това ще бъде възможно да се разходите, но Вова усещане САЩ ни накараха да се прибера вкъщи вече. Днес, ние сме добре пътували и погледна много интересни неща.

Преди да тръгне по пътя спряхме на пазара на крайпътна село. Купихме някои неща за вечеря. Аз също бях изненадан, че броят на картофи се продават най-истинските орехите. Въпреки това, unbrushed, но не и скъпо. Взехме теста.

"Home" в Минск достигна около осем часа вечерта. Спряхме в магазин за хранителни стоки. И там е време за почивка и да се съберат куфарите. Утре ще напусне столицата на Беларус. Друг път не е боядисан, жилища не е блиндирана. Хубаво е, че си тръгнахме беше един ден. Той е много полезен за нас в Минск.

Ние се запознаха с южната част на Беларус - Polesie, пътува из Западна - региони Брест и Гродно, пребивавал три дни в столицата. Днес отиде с кола до Несвиж и Мир. Утре ще отидем на север! Там ни чака цялата разсейване на интересни места и забележителности!