Състои се от дома пътуване план следва, че отивам в Динан имаше гара Люксембург. Както разбрахме, на място, във всички железопътни гари в Брюксел са свързани. Ето защо, в почти всички посоки, отидохме до Централна гара. Купуването на билети в боксофиса, ние създадохме за прилично място (процес на проектиране отне много време). Включете тихо и спокойно изчака, докато най-накрая приключи. Мога да си представя реакцията на израелците в такъв случай! От банките, ние се премества в разписанието на влака (обикновено на хартия). 15 минути безуспешно да го изучават. До нас са трима мъже приличен изглед, за които попитах за помощ. "Ние самите не са на местно ниво" - те ми казаха: "Вижте по-добре и да е белгийската". Разбрахме, че е на френски и продължава да учи графика, надявайки се да разберат себе си. Изведнъж ми се обадиха, за да един от французите и каза, че е намерил това, което търсите. Оказа се, че системата е много проста. График групирани по часът на отпътуване. В съответното поле се посочва крайната дестинация на гарата, всички спирки с времето на пристигане и номера на пътя. Най-важното нещо да се знае посоката, да следват. Това ни помогна да съставят карта на мрежата на железниците SNCB отпечатани от интернет страницата на части и търпеливо ми залепени все още у дома. Друга важна подробност. Има два графици за работни и почивни дни. Последното е показан в червено. Това особено помага се ориентират във Фландрия, където съществуват графици само на фламандски.
Намюр до пътя е малко скучно. Но след това мина много живописно място. Арден, залесен, река Маас, който се появява от дясно и от ляво на жп линията и къщите - 02:58-етажна вила с басейни и зони хектар 20-30. На живописния бряг на река видяхме къмпинг колоездачи с много малки цветни сергии и едър мотоциклет. Един добър половината от велосипедите ние по-късно видях в Динан, вероятно е дошъл за една бира.
Автогара на Динан е разположен в непосредствена близост до гарата. На този ден, първото събитие бяхме планирали по езда мотриси (Les Draisines де ла Molignee) през живописната долина на река Маас. За да направите това, от Dinan ние трябваше да стигнем до Falaen на автобус номер 35. При изготвянето на плана за пътуването, аз бях твърде мързеливи, за да се провери разписанието на автобуса, но напразно. Оказа се, че в почивните дни в автобуса 35 не излиза. Това е моят недостатък, а след това отново и отново нарушат плановете ни, автобуси в Белгия не е най-добрият транспорт за разглеждане на забележителности, разположени в провинцията.
Но автобус номер 154 отиде в събота и неделя на всеки час и ходихме на Шато де Фрейр. Той е считан за най-красивите и интересни замъци в долината на река Маас и е построена в началото на 17-ти век. Там портокаловите дървета за около 350 години. Замъкът е бил посещаван от много короновани глави (в наше време - престолонаследникът принц Нарухито на Япония). Имаме заключите впечатлен не са направени. И не го заключите на всички, но просто имот с красиви градини. Входът е 7 евро.
След ходене в продължение на около един час в замъка и градините, бяхме точно навреме за автобуса за връщане и отиде в Динан. Тих живописно курортно градче на брега на Маас създава усещане за спокойствие. На лифта ходихме на Цитаделата (6,5 евро), се наслаждавате на гледката на града, като посочи, че, ако се вгледате в горната част на катедралата, това ясно показва, че той има формата на кръст. В малък ресторант, за да отпразнуват сватбата на цитаделата. Булката с младоженеца малко преди да се срещнем на входа на катедралата. След скита из замъка, се срещнахме се канеше да си тръгне, когато изведнъж чух от някъде в стрелбата и експлодираща черупки. Някъде очевидно се бореха. През стъклото, което видях в една от стаите на крепостта хората отиват. Отваряне в непосредствена близост до вратата, бяхме в една стая половината черно. На една маса в ъгъла, запали газена лампа, беше човек, под формата на белгийската армия по време на Втората световна война и се чете книга. На масата беше телеграфа и са били изложени карти. Всичко беше толкова естествено, че ние не веднага осъзнават, че това е сляпо, а аз почти не го поздравиш него. Работата освен имаме в тези окопи с войниците над нас е звездното небе, и се чуваха непрекъснато снимане. Слизайки надолу по стълбите, минахме през тесните коридори на кривите на Casemates на крепостта. И ставах, изправени лице в лице с водач, който попита в недоумение: "Какво си дойде с нас" Ние казахме, да, но изненада странен въпрос. След това се оказа, че ние вече сме в края на маршрута, бяха прикрепени към организираните екскурзии. Излизането на крепостта, видяхме друга отворена врата, zanyrnul там и са прикрепени към опашката на друга група, която вече е преминала първоначалната част от маршрута. Обиколката беше много интересно.
Слизайки от крепостта надолу, обиколи града. Исках да се снимат с бронзов Адолф Сакс седи на пейката. За да го направи по-успешни снимки, съпругът ми отиде до другата страна на улицата. Шофьорът на колата минава, спря да се даде възможност да снимам. Ние дори изненадан от такава учтивост!
Обратно в Брюксел, пътувахме повече от 2 часа. Нещо се е случило, а нашият влак направите отклонение през Льовен до Гар дю Норд. Това се прави - всичко по-добре, като се възползва от тази възможност, се разходихме из Манхатън, се възхищавах как залязващото слънце отразява в огледалните стени на сгради. Тогава пеш достигна метро De Brouckere и отиде у дома си.

Не ми харесва 13-ти номер, и върши добра работа. Убеден в това още веднъж. Денят започна както обикновено.
От Централна гара в лявата част на Намюр, от там да стигнем до гарата Jemelle
(Тренирайте, за да Libremon). Искахме да посетите пещерите на Хан-сюр-Лес - забележителност, белязани от Michelin три звездички. Jemelle от гарата до град Хан-сюр-Лес има автобус номер 29, следвана от специален трамвай, който казва Grottes dovozit туристи направо на пещерите. Всичко е лесно и просто, за четири часа планирахме да се върне в Намюр. Е, кой би могъл да знае, че нашият влак щеше да остане на Blue гара 15 минути като преминават високоскоростни влакове Thalys, че ние сме само на 6 минути по-късно за автобуса, заминаващ в 12.36, а на следващия автобус е само на 2 часа. Разочарован, ние отидохме в бара на станция, когато собственикът е бил разпитан за алтернативни начини да получите до пещерите. Собственикът, опитвайки се да ни помогне, интервюирани редовните институции, някой може да отива в дясната страна на нас. Уви, такъв не е било. 30 минути ние се опитаха да изравнят Tremp на магистралата, но колата с свирка ускори от. Спрях само една стара жена, която, за съжаление, е пътувал в обратната посока. Дори и да изчака автобуса в 14,36, ние все още не са ли до пещерите, защото последно турне започва в 15.00. Така че ние се затътри унило във влака и отиде да Намюр. Настроението се развали.
И в Намюр на този ден е било едно голямо парти. Около града са създадени сергии, които продават бира. В голям тиган на улицата получаването на каквато и вкусна храна, като паеля или пържени зелен фасул. На сцената рок-група се състезаваха в силата на звука, както и навсякъде имаше много, много млади хора. От шума и глъчката, ние избягал в Цитаделата. Качихме се по стълбите към нея от "Време спирала", спирайки периодично, за да направите снимка на горната гледка към града и две реки - Sambre и Маас. Citadel заема огромна територия, в действителност сега градския парк, само на високо поставени. Namyurtsy тук ходят по пътеките, сенчести пейки да седи, ходи си кучета. Виждайки, тъй като наблюдатели лудуват в ливадите, си представих колко прекрасно би било да доведа тук ни хиперактивно куче Филимон. След изкачването на цитаделата, че не би имал силата на вандализъм в къщата, но тогава си помислих, че ще принуди без значение какво е останало също. За туристите, Цитаделата има много атракции. Можете да минете през крепостта на мини-влака да посетите замъка на графа и да се запознаят с експозицията си да слезе в пещерата възраст 17-19, да погледна в парфюма Gui Delforge, за да видите замъка на Намюр. Цитаделата се намира туристически офис, където можете да получите цялата литература.
На долния етаж отново бяхме в една атмосфера шумно парти. Бедните жителите на центъра на града, не е трябвало да спи тази нощ - на празника е да се продължи до сутринта. Ние не са ходели пропускайте възможността да се пие бира и се опитва да стои далеч от шума, сцената, и се връща в Брюксел.