Polutrezvaya ходи на нос Meganom

Колко хубаво е понякога да се помни, за интересните моменти от живота си, а още повече, когато тези точки са свързани с вашите хобита.

Член Преминаване през Кара-Даг, аз вече говорихме за такива моменти. Така че днес аз искам да ви запозная с друг не по-малко интересна история.

Става въпрос за малко пътуване в Кейп Meganom, което не е далеч от Судак. По-скоро пътуване се състоя не само в Кейп, но и от самия полуостров Meganom.

Част от информацията за справка. Meganom полуостров е изключителен парче земя в морето, по-скоро рядко посещавана от любители културни дейности, но в същото време много атрактивни хора от нетрадиционна игра.

Повечето от посетителите е различен вид неформални: нудисти, йога, Rastaman, уфолози и дядка искате да се отпуснете далеч от цивилизацията.

Какво всички от тях да дръпне?

Разбира се, близък контакт с природата, необузданост и мистицизъм на тези места. За Meganom Има много легенди, истории и убеждения, които са като магнит за изготвяне неизвестните любителите.

По едно време бях там няколко пъти с баща си по време на риболовен рейс, и винаги, когато си спомням, там са живели изключителна нация.

По пътя към долината Kapsel Bogas

Такива като на почивка се страхувам отново да ходи до тези места, представляващи интерес, още повече, че преди да отиде по крайбрежието аз някак си не можеше.

По това време бях научил този блог (или по-скоро, когато той все още е един сайт е) и затова исках да го изхвърли с няколко интересни снимки.

За моето предложение на разходка аз се присъединих към братовчед ми Руслан, работи за кратко в Судак горското стопанство и който знае тези места.

Добре казано - направи. Съгласявайки се в навечерието на издаването на маршрута, отидохме у дома.

След изпълнение на сутринта на автогарата на Sun Valley, аз почувствах, идващи от брат си характеристика "дух". Оказва се, че след като ни вчера раздялата, че не може лесно да стигнем до къщата, той грабна приятел и поканен на "събитието".

Купете 3 литра Mirgorod минерална вода, ние бавно се придвижва по пътя към долината Kapsel Bogas.

Общуването по пътя към абстрактни теми, тихо се приближи до пътя, който меандри лениво променихме прост маршрут клатеха нагоре.

На прохода под планина Meganom

Изглежда, че е не е толкова далече на върха на планината се виждаше кули на вятърни електроцентрали, но и колко време е било така. С всеки десет метра изкачване той стана по-стръмен, аз се чудя как не съм го забележите по това време, при изкачване по този път с баща си в стар москвич.

И тогава, най-накрая, стръмно изкачване заменена с по-лек маршрут по върха на планината в горната част на стоящи вятърни мелници. Много от тях са били доведени до плачевното състояние на преобладаващите ветрове и дейностите тук човекоподобните скрап колектори. Тук ние изпревари група ATV "муджахидини" (с arafatki по лицата им).

Те, според мен, е по-лесно, отколкото го правим.

Освен вода ни е останало само половин литър (благодарение на Руслан 🙂).

Нищо! Когато ние не изчезне! Силно се скитаха по-нататък и повдигнете промяната към по-равен терен постепенно възстановява силата и добавя, желанието да се отиде по-далеч.

Ръководство и брат му се оказа отличен. Той казал на няколко смешни истории, свързани с полу-изоставена военни поделения, минахме, и това е още по-строги нашия морал.

Polutrezvaya ходи на нос Meganom

След ходене на около километър, повече или по-малко гладка път отстъпи на стръмен серпентина, която ни доведе до фара на нос Meganom. Спомних си как баща ми веднъж се опита да стане там, движейки се в посока, обратна на една и съща московчанин, но поради неравния път то е постановено с голяма трудност.

Сравнително propetlyav най-накрая дойде и да заема малко ферма, където сега живее светлина вратар. За моя изненада има паркирани десетина машини, които показват, че няма окончателно изоставяне на това място.

За самия фар, ние не отиде, защото пътят да го заведоха долу и се покатери обратно не е много желателно. Вместо това, ние стигнахме до стръмна скала над естествена граница на уч-Кай и Shark Bay.

Гледайки всичко това великолепие от върха са спиращи дъха, но още по-очарователни въпроси за това как да се понижат.

В действителност, това не е толкова трудно.

Стръмните скали Ardych-Кая

На ръба на скалата по левия слаба върха, но тя е в действителност прилична пътека. Понякога тесен, минавайки точно до дълбока пропастта, понякога принуждава пътя си нагоре по стръмните каменни стъпала, тя уверено ни водеше надолу.

Незабележително скалист пътека

Накрая низходящ в ограденото от три страни с каменни масиви Bink-Сирт Бей, ние слезе по утъпкани "местни" жители пътеки.

Имаше много хора. Тук и там може да се види крие от горещото слънце в сянката на една малка чепат дърво с цветни палатки.

Polutrezvaya ходи на нос Meganom

Хората, най-вече голи, занимаващи се с обичайните си дейности: слънчеви бани, плуване, готвач, той построени само разбираема структура.

Преминавайки от една от тези структури имат усещането, че се намирате в древен Кимерия. Тогава и намалената сходството на Стоунхендж, както и някои шамански кръгове с жертвен камък, огромен слънчев часовник, изработен от околните камъни. Като цяло, пълна илюзията за преместване във времето преди няколко столетия.

Единственият недостатък в цялата тази страхотна див свят е липсата на вода. Нашите резерви са към своя край (от ляво на около 200-300 грама), и обратно до пролетта, който е под фара вече не е желания.

След като става около половината от чревния тракт, ние решихме да се освежите малко. Слязохме до малък плаж, където слънцето е вече nezhilos golozadyh дузина печати, и щастливо се изкачи във водата.

Бряг на нос Рибари

На пръв поглед, това беше забавно, трябва да бъда честен, не съвсем, водата се затопля, така че на практика няма освежаващо, но ако се потопите дълбоко, приятна прохлада да дават плодове. Бях дори малко съжалявам, че не разполагат с хриле като Ichthyander защото изкачване от дъното не исках да.

Swim и след отстраняване на бельо на плажа (не много трябваше да се срамува, защото те са навсякъде около в баба), ние се затътри нататък. Той се затътри след къпане кожата ssohlas, топлината започва да се усеща по-силно, и вода са приключили.

Polutrezvaya ходи на нос Meganom

Остатък от "перките на акулите"

Тъй като ние изпълзя нагоре по хълма към Кейп рибарите! То трябваше да се види. Добре бях тъжно и Руслан, след като вчера, но все още без вода жаден ...

За да снимам околностите е престанал да вдигат ръце, щяхме да отидем, но ние нямаме друг избор, и това не беше. Ако се върнем назад щеше да е много по-дълго, отколкото напред.

Минавайки през Чакъл Бей, започва плавно спускане надолу до "гроба". Мястото се нарича така филцове от факта, че има камъни, стърчащи от земята, като паметници, или пропуснат, както се казва, че след като има хеликоптера се разби.

Над чакъл Bay

Отново, като се потопите след дълъг произход, е начело на брега на плаж и къмпинг Kapsel.

Когато стигнали до цивилизацията, първо ще погледна в най-близкото кафене и си поръча чаша студена бира. С какво удоволствие тази бира се излива в стомасите ни, за да се опише просто нереалистично. Един имаше чувството, че тя не достига до стомаха, той се абсорбира обратно в гърлото.

Първият стъклото изглеждаше почти невидим, защото е бил последван от втори, но бавно и с обсъждане.

Малко да утоли жаждата, се отправихме към автобусната спирка, където щяха да вземете автобус и се прибера вкъщи, но по пътя се срещна моя съученичка Юри. Той е просто в този момент щеше да отиде до "вода каруцарят" (работещ драйвер) в слънчевата долина за поредната порция вода за гости. С него е това, което имаме.

Спомняйки днес е miniputeshestvie, което разбира се не се сравни с марш на Ай-Серес. децата се чувстват трудностите на пътя, за да ни даде време. В памет плава само адреналин, радостта от победата, и много незабравими преживявания, които носят тази разходка.

С уважение, Сергей Дроздов

Благодарим Ви за споделяне статии с приятели:

Поръчка празник

Най-популярни публикации

• Polutrezvaya ходи на нос Meganom
    Карадаг змия. Реалността или фантазия плодове
    Какво да правим с отпадъците и методите за обезвреждане на отпадъци в кампанията
    Поддръжка на мотора. Как, кога, защо?
  • Polutrezvaya ходи на нос Meganom
    Заплашителен насекоми или най-опасното насекоми Крим
    Изборът на топлинна бельо. Как? Защо? Защо?