Риболов в делтата на Волга

Веднага възниква въпросът за това какво да се стигне до Астрахан. Миналата година и двата пъти отиде с кола, но ако си спомняте миналото лято, имаше ужасен топлина и товарни автомобили, така разбити път, че колата е просто жалък. Затова беше решено като експеримент да лети на самолет, или по-скоро, на борда на самолета, тъй като в нашия голямо съжаление, директен полет до Астрахан не от Челябинск, Екатеринбург, не там. Много съжалявам, че трябваше да лети през Москва.

Челябинск, прелетяхме авиокомпанията Sky Express, и от Москва е купил билети за Avianova. Стигнах до извода, че ако се налага, за да получите някъде на път, не е нужно да се използват услугите на евтини превозвачи. Тъй като и двете от тези полети са анулирани, и ние спешно трябва да Rebook билети. И всичко това се е случило точно преди пътуването. Това е всичко. И обратно сме купили евтини полети с Аерофлот и не съм съжалявал.

Е, беше наближава, а времето на нашето заминаване. И се оказва, че не работи с отбора. Не е достигнал състава. Малко по-късно дойде новината е друга. Оказва се, че спукан дъното на кораба, той се издига в ремонт и в определени периоди не можем да преплува просторите на делтата на Волга. След всички одобрения, беше решено да отиде в продължение на шест дни 199 база, но ние Коля това не беше достатъчно и решихме за още пет дни, за да резервират място въз основа на Москва. Нашата импулс не е подкрепено от по-дълго, и, наистина, ние трябваше да се поддържа определено конкретно, тъй като се оказа, че ще само четири души: ме, Ник, и Андрю Pilot.

Астрахан ни посрещна задушаваща топлина и муха. И тук стигаме нареди газела, натоварихме, отидохме в "метро", и си купих цялата необходима (повече за това по-късно) и се премества в корморани. По пътя за въвеждане viskarik пиеше и беше много добър, това е чувството, че през следващите 11 дни ще бъдат дни на щастие. Кормораните са чакали нашите лодки.

Тук е необходимо да се отделям. Тъй като корабът е бил поставен, ние попита за лодка с него, за да ни даде временно ползване, никой не беше против, ние заредихме нашите неща, имам документите и да премине границата и отблъсна към плуване база 199. имахме около четиридесет километри. По пътя, за да спрете няколко пъти и пиене уиски за риболов, с времето, за нас, и така нататък .. Като цяло, с малко приключение стигнахме до основата, и се установява в стаята.

И тогава разбрах, че лесно пеша от обелки, както и в предишни години, няма. Тъй като мушичка guzzled безмилостно. Ами имаше миналата година тук мушици, не беше по това време и в това, тя изведнъж се появи много. Решетка от комари, които имах с него не е бил там, но имаше един куп кутии от спрей против въшки. По този начин, аз случайно купих в Челябинск, а може би и това е моята най-успешната покупка тази година. С една дума, мушиците нападнали, а вечерта го подкрепя категорично ухапване от комар, и всички са имали чувството, че те искаха да грабне парче от вас повече.

Е, сега, всъщност, за риболов. Алекс Андрей веднага втурна да гърми, и Коля и реших да се вози до местата, където риболова миналата година. Отдаване под наем, отклонил малко в тръстиките, като с миналата година, малко забравен, когато проходи и никакви вписвания в деня на пристигане не се хванат. Вечерта по време на вечеря решихме, че утре отиваме на гръмотевиците.

Добро утро, прекарано в търсене на щука Художник с туш, но уви, това не е нейна. Като цяло, тътени бяха тъжен спектакъл: недостиг на вода, висока трева и почти пълната липса на риба. Те започнаха да търсят рибата и е установено, костур, кълване на всяко леене, дори видя изход щука, но пропусна. Те започнаха да хвърлят на мястото целенасочено - и отново мълчание.

След известно време е престанал да кълват и костур, като че ли е просто изключено, преди пет минути беше закачена на всяка инсталация и вече дори не potychki не беше, беше решено да отида за обяд. При пристигането си в основата открихме, че пристигна още една компания. Те не ме хареса веднага, тъй като някои от номерата им бяха пластмасови бурета. Андрю каза - профилни пристигна, така се оказа.

Вечер плавали ASP и изключване в пълен размер. Хвани всички глобата не е, но по-големите 4 кг по мое мнение, също никой не каза, че въпреки че може и да греша. Asp бе много го удари навсякъде и кълвяха редовно. Вечерта по време на вечеря решихме, че през целия ден утре, за да прекарат обелки и прилагане на бизнес план за грандиозен пилот.

На сутринта дойде трите лодки и започна да се спуска на старите игли, за да обелки. По пътя, ние имаме три дупки, която е на стойност да се обърне внимание в бъдеще. Един от тях (най-близо до обелките), съдейки по вълните на него, доста дълбоко.

Стигнахме до обелки палци Меляк и преместени в крайна Колко. Започнахме хвърляне предене. Хвърли, хвърли, постоянно променяща се място и стръв, резултатът - пълна нула, нищо. И на трите лодки не са изнасилени всеки poklovki. Започнахме с обелките на нова игла. Така че първоначално планът е: слез старите игли за ролки, риба в тях, както и новата игла отидете на базата. Тогава започнахме нашето страдание. Както написах по-горе, за да обелки на трева е висока, винтовете на нашите лодки са били просто някакъв трева рана на винта, всяка минута трябваше да спре и да го изстържете.

Ник беше на мотора и всички проклета. Докато ние сме едва си проправяха път заедно обелките, аз носа гледане на дивата природа и е издухан - обелки бяха напълно празни. Само за няколко часа на нашето болезнено пътешествие, видях сом херния и половина и един рак - или костур или щука, нито Ръд има нищо.

И накрая, ние сме дошли на иглата, Коля Алекс плавали да стреля рибата, и Андрей и плувала и слънчеви бани. Нашите лидери в ухото и zharohu се вземат няколко sazanchikov, биволско и щука. След като открихме Меляк, Алекс отиде и рязана мъртва дървесина, задаване на скара и се готви супа точно на изоставането след супата повече пържени sazanchika скара. Ushytsya и zharoha оказа просто страхотно. Като цяло, ние прекарахме целия ден във водата, а вечер, уморени и щастливи, се върна в базата. Пилотът дори отиде на аспида, добре, ние тримата решили да си починете и започна да обсъдят плановете за следващия ден, решихме да хване жаби и стои на сом.

На сутринта пристигнаха в любимия ни дупка и започна да се хване. Сом кълване рядко и бяха доста малки, средният размер на 3-4 кг. Имахме достатъчно от него и решихме да слезем малко по-надолу по течението, се появи и е установено, сексуално средни zhereshkov, сом и костур. Всичко, разбира се, са били освободени, за да расте.

В вечер, ние решихме да мине през аспида, и е установено, че не е така. Не, разбира се, той е бил пребит и периодично, а след това в рамките на брега, близо до тръстиките или на реда, но по някаква причина упорито отказва да се хванат. Не разбрахме какво е свързано, всички останали дни работихме нощ се носеше по аспида, но за съжаление не разбрах нищо. Аз със сигурност не съм експерт, но може да бъде свързано с липсата на ухапване кефал с напускането на голяма част от някакъв белезникав пеперуда с раздвоена опашка, може да бъде ASP той само стана го ядат. И все пак една важна бележка. След 14-ия ден на Мидж рязко спадна и стана възможно да се лови риба без мрежи и мрежи против комари. За следващата приятелска вечеря, беше договорено, че утре ще отиде в една от ямите, които се виждат по пътя да гърми.

Каза - направено. Нова яма ние сме много доволни от големия брой на сом, той победи през ямата и беше много интересно да гледам както е показано SOM Ples и удари на водата. Заловен е твърде редовно. Хвърлих, чакай малко - и сега той започва да дръпнете lyagura. И razmerchik растат по-голям от предишния ямата, 6-7 кг не е необичайно, а най-голямата уловена Андрю, извади 9600.

Нощен носеше по ASP - и пак нищо. По време на почивката между сутрин и вечер риболов kopchuhu изработен от сом, то се оказа, както знаете, много вкусно. И така отидох последните ни дни сутрин отидоха на сом, а вечер се опита да хване кефал. На една от тези вечери, аз не успя да улови един истински грамофон херинга тридесет сантиметра на дължина, ние подсолена него и една бира, тя отива с гръм и трясък.

Сега малко за нашите съседи. Те бяха водолази и профилни. Те взеха всичко и всеки размер. Един ден, след като сутринта риболов с нас една от лодките си в същото време ние стигаме до основата. Те пълнени лодка с биволско, толкова много бухалка риба не съм виждал, и все пак започнаха да се оплакват, че шаранът не са намерили, така че трябваше да взема bufalnika лоши неща. Просто бях в шок. В последния си ден в трапезарията за вечеря, аз гледах, тъй като те прибрана в плитки пакет от 400 грама. Те попълнено всички фризери в трапезарията. Кой е на 199, аз разбирам, повярвайте ми, това е много. Един от тях каза, пилоти, които те имат повече от 500 кг риба и беше два дни преди заминаването си от основата. Това е всичко, господа.

Сега поговорим малко за впечатленията си от самата база данни. Стаите са малки, без излишни украшения. В нашата стая вратата на тоалетната няма да се затвори, а банята е износен, а тя очевидно необходими някои ремонти. Храната е вкусна и много евтина, ние всички го харесаха. Сега, за лодката. Така че ние плавали с лодка до dvenadtsatimestnogo лодка, аз ще говоря за тях. Лодките на кораба не следват. Този, който имаме е мръсно, а кръвта от тялото се втвърдява дебелина на слоя около сантиметър и е естествено много неприятна миризма. Винтовете са отделяни, което е много трудно за движението на тези места, където има трева. Лодка с кръв и мръсотия, аз изпрани и въведена в подходяща форма. Бих искал да благодаря на момичетата за добро хранене и вкусна храна и прекрасно Shinkarenko за сьомга. Ами, по принцип, и всичко за престоя ни в основата на 199. В следващите пет дни ние трябваше да прекарват въз основа на Москва.

Сбогом на летището с Алекс и Андрю и отлетя за Москва. Миниван нас и povoz подкара база. Веднага почувствах основното ниво. Ван е с климатик и в надпреварата в жегата, че е много удобно. Бяхме посрещнати от управителя всичко на всичко, показано и ескортиран до нашата кабина. Стаята ни хареса, всички облицовани с дърво в стаята малка кухня с всичко необходимо и спалня. Те почистват стаята всеки ден, дори и да се утеши оплаквания не са били такива.

Отидохме за обяд. Аз трябва да кажа, че храната е вкусна, са много и разнообразни. За закуска се отправихме към лодката и ние поставяме пакетирана храна и термос с чай. По време на вечерята ни беше сезирана от нашия рейнджър Валери и обсъждахме плановете за по-нататъшно риболов. След обяд, малка обиколка на основата, е много доволен от идеята за срам борда, това ще бъде капаните на 199 тук, това е мястото за това. Американската база много. В вечер, аз няма да отплава, аз гледам футбол в един бар, и Ник кара топки билярд.

Първата ни риболов от мрачна, висеше на различни канали, хвърляйки желязо, но всичко напразно - не poklovok нищо. И тогава ни рейнджър казва достатъчно Ванк, ще закачат при кладенците на кука. Ние разумно възражение срещу това, че не сме конници, и ние нямаме никакви стълбове или примамки, а ние не знаем как. Това, което Валера казва: Аз ще ви научи на всичко ще бъде в най-добрия възможен начин.

Учител на това се оказа добра, а през следващите няколко fishings сме научили dzhigovat, но след това дойде на резултатите. Аз няма да рисувам в продължение на дни, освен да кажа, че без риба, ние не трябва да излизат на първо хвана костур, защото те са най-лесни за улов, а след това премина на по-предпазлив и дребен риба. Взехме и костур щука и 4 килограма за копейка парче, както и в последния ден от престоя ни на базата на Kohl взеха аспида на топ пет.

Като цяло, всички риби, уловени от нас е било взето на шаблони, а сега трябва да си купите пръчка специално за този метод на риболов. Трябва да се отбележи, че необходимостта да се движите много, риболов на труда, но който иска да хване необходимо улов. Ние изразяваме нашата благодарност към нашия ловец Валери за наука и стръв, при условие. Какво е още по-изненадващо, тъй като е контрола на разхода на гориво, няма допълнения не са били като пързаляха за толкова много и платили. Комфорт, обслужване и риболов, бяхме много доволни. Най-вероятно ще дойда тук, за да Детска седмица, просто не знам кога, защото догодина ще посети Европейското първенство по футбол, което вече е купил билети.

Обобщавайки всички по-горе, не мога да кажа, че за риболов и отдих беше доволен, разбира се има и минуси, но плюсовете ги надвишават. Но има едно "но". Почивка на Волга е станал много скъпо. За сумата, която прекарах един в чужбина може да бъде три на почивка за две седмици и нищо не отрича. Това е всичко.