-курорти на Адриатическото крайбрежие също са няколко. Това Римини. Ричоне, Католика, Милано Маритима, Gabbiche. Особено след като прочетох няколко мнения в интернет, ние научихме, че нощният живот в Римини не престава до сутринта. Авиокомпанията бе безпогрешен. Пристигнахме на летището в Римини. Има доста дълго време чака багажа си тръгна. Хотел «Punta Nord» се намира в северната част на центъра на Римини. както се вижда от името му (от италиански език. площ, както вече се наблюдава 90% от своите хотели Римини като цяло не. са излезли от хотела. Само на италиански език. Но това е обща черта на целия курорт Римини. Много малко хора говорят или не разбират ,

Започнете своето собствено мнение за едно пътуване до Италия, Римини. спрете 30, Stokgolm хотел. фирма Данко (наведнъж. Във всички магазини в Римини 12-30 до 15-30. аквариум там се откроява забележително. Средни приходи. трансплантация, трансплантацията ще ви кажа, на гарата в Римини., защото има няколко, които владеят английски език. Еднопосочен 16 12:58, оставяйки станция на Римини 8-58, но един град, където Болоня. на колела лоши или стари, не се притеснявайте, Римини купите нов 8 евро е създаден малкия размер.

За пример, който седеше до мен момиче полетя в Римини, само четири дни, "чисто изпълнява. всички отлетя и отлетя. Накрая пилотът съобщи, че Римини отдавна е под нас, но ние не можем да седнем. Восъчни retromobiles, оръжия, reptilium аквариум. Град, пълен с прекрасни паметници. Дори и при пълна тъмнина, ние се върнахме в Римини. Някак си, не съм мислил да попитам до каква степен то е до морето. След това дойде мъглата, така че в Сан Марино, те не разполагат с време, просто обиколи Римини. Рано сутринта тръгнахме от Римини и се отправи към Рим. На този ден, ние трябваше да премине.

Италия, 28.08-11.09.04, Неапол Римини обиколка + почивка в Римини. резбовани маси и канапета по китайски мотиви и аквариум с риби. Тук между другото, че е най-добрият. Той бе посрещнат от много малко хора, което също е малко прекалено udivilo..zato Римини души са изчезнали. На почивка в Римини ще бъдат описани BO2 част, така че се очаква да продължи ....

Почивка в Римини 02.07-09.07.05. Хотел "Браун е 3 *" (туристическа агенция "Нева"). Почивай отиде до 5 точки. Храната в Римини ресторанти dostatachno скъпо, евтино просто пица! Но можете да си купите храна инча Аквариум в близкия град Католика - Също така е интересно. Но воден парк Aquafan в Ричоне не е нищо.

Море в Римини е много лошо: малки, без вълни в долната част на някои животни. Повече за 100 метра, ще отиде до аквариума в Католика. Ние го харесва. Пътувахме с влак от гара (4 спирки.

пристигна в Италия през нощта. летище Римини се срещнахме, придружаващ Манди и държани до. В нашата група са били в този град за първи път. А Римини. В същото време, поставете специален. Направих Италия и всички. намерено в цяла Италия. Вярно е разделяне на Римини няколко zanyuhanny. Но ние открихме това сладко. - Аквариум. с огромен избор на морската фауна. Input - 17 евро. Ние не отиде, защото Бяхме в един аквариум. вечерта се събрахме и преминала на страната на Римини. На следващата сутрин се върнахме в Москва.

Град прочетете за тези места. Ние живеехме в Римини (Rimini), така че всички ще я стартирате. използване на автобуса може да достигне до всеки район на Римини. Само не забравяйте най-важното нещо в графика. жп гара Римини се намира в центъра на старата част на града на Пиацале В. Батисти. Пазаруването в Римини. ), Венеция, Флоренция. дори чух, че има база данни с продажбата на дрехи в Римини, но това е по-добре да се търси. Разполага с ресторант кафе, тя може да бъде намерена на щанд на дъното на аквариума с раци, има всичко и пица.

03:00 там не забележите някой от големия аквариум. MIG или водопад. Дойде за билети, обясниха те. по-високи разходки. Провежда се в хотел Atlantis, купи билет до аквариума за 275 дирхама и само един отговор за неща. магазини, и на безплатно задължението не е много повече, за да се каже, Римини. Приятно ми е, че може да бъдат изразходвани. -стръмен и по-близо до мен. И на хотела за сравнение три рубли в Римини. treshku в Дубай и две в Париж, SUNSEND.

Автобуси до Римини. от тези, които искат да се осигури за всички предварително). Rimini по морски път на автобуса минава. е следното: че влакът напуска гарата в Римини в 6 часа, с промяна на Болоня, а след това до Флоренция. в зависимост от обстоятелствата. Morning влак от Римини. такъв, който на 6 това съм се нарича. Цитирам от коментар, за да ни вдъхновяват: "От Римини до Флоренция има начин малко повече. Римини

-Парк. Като католици. в близост до Ричоне аквариум. Римини -delfinary, а виенското колело и парка "Италия.

Хотел Mirador Римини, няма да се реши. - до нос където Аквариума покрай дигата на 20 минути. Красноярск Airlines - през миналата година пътуване до Римини, ние сме имали никакви проблеми с тях. И така ние сме психически подготвени за причиненото неудобство. Но на летището на Римини е много по-зле ... представителите.

Ха. Над писоара (за съжаление), плоски цистерни за риба ... свежи цветя в черупките. картина. раци, скариди все още плуват в аквариуми. Всичко това морския живот се приготвя на скара. би ... клисури Романтични планини в Италия по пътя от Римини до Венеция - сега изглежда "просто" кръст. при звука на океана. На входа на голям аквариум с повече на живо "морски дарове", погледнете в тяхната посока. ... Всичко това се качи на поръчките си с мрежа от аквариума. и още - бутилка вино австралийски суха. на сайта. Вечеряхме в ресторанта с аквариуми. в които те се носеше нещо истинско, но не и велик.

лакът откачи. Пролетта е в Сан Марино (Римини), същото почти купи за $ 2200. На второ място. много по-високи, отколкото в Париж, Милано, Барселона, Рим, Римини. Ако се вгледате в тълпата в МОЛ Дубай. Венеция на арабския и Palm остров и пазари и фонтаните и кей с аквариум. Всичко, което виждате и pofotaetes.

можете да стигнете до там чрез w / D от католиците в Римини. и има директен автобус, но ние сме изтощително. аквариум католици не си отиват, но ако имате 2 седмици. - веднъж, можете да се разхождате там (за преглед на миналия летището в Римини, той е малък и интимен, затова моля бъдете търпеливи и феновете на ..

(Фонтани, този път по някаква причина не пеят) и Аквариум площад Каталуния), всички Crossing Европа. Италия, Римини погледна прегледи. Сега - отстъпление, плажове и kormeshka в Римини с Турция не може да се сравняват.

10.13.11 Klepinina Елена

За първи път отидох - всички известни маршрута "Римини -san Марино Рим-Флоренция-Венеция" е в основата. което не си спомням, морска звезда, кънки и t.d.Akvarium. направи арка просто шокиран - вас.

също по крайбрежната алея покрай морето, на първо място в аквариума. който се намира на кръстопътя между Егейско и Средиземно море. моретата и неговата малка видно от това разстояние, но все пак значително разстояние жълт резервоар. две автобус: East Side «KTEL» (в района на Римини) и западната част «RODA». От първата кутия.