В "Лидер - пътуване" - лагер е:

• приключенски лагер + пътуване и турове по Волга и градът Волга;
  • познаване на страната, нейната история и култура от първа ръка, а не от книгата;
  • покупка на умения пътнически по специално проектирани майсторските класове;
  • на живо общуване връстници в приятелска и комфортна обстановка;
  • образуване на активна позиция живот;

"Camp - пътуване" - една възможност да се научат да сърфирате с полза и удоволствие, може да получи личен опит в работата си с нестандартни туристически цели, докоснете историята и културата на страната си. Ние сме разработили проект, който съчетава предимствата на крайградски лагери "Liderlayf" с пътуване и разглеждане на забележителности програма.

Ден 1 (Москва - Нижни Новгород)
В първия ден от пътуването ни, ние ще се съберат на гарата, и след събиране на всички документи, отровен по пътя към приключения. От начина, по който ще се учат и играят в GEO-викторина. Победителите ще получат първата награда, която ще бъде полезна в лагера. При пристигането в Приключенски парк "Ektrimlend" в очакване на нашите презаселване номера, вкусна вечеря, на познаване на територията и вечер събитие "Beep".

Ден 6 (Нижни Новгород - Казан)
След закуска, събиране на неща и развиват съобщения - желанията на следващата смяна. След обяд отпътуване за Нижни Новгород, където чакаме завладяваща обиколка на града, разходка по Большая Pokrovskaya Street, посещение на Музея на цветя вечеря "Yurkovka" в ресторанта. Добре нахранени и доволни, ние ще вземем влак рано сутринта и вече ще бъде в Казан.

Ден 7 (Република Татарстан)
Непосредствено след пристигане в Казан транспорт почивка "Deep езеро" база. където ние чакаме за закуска, настаняване и свободно време. След вечеря, въведение в нова територия клуб гостоприемна страна, майсторски клас в GPS. и мъчително пътуване до плажа. В чай партия на вечер с конкурси и викторини.

Ден 8 (Република Татарстан)
След закуска, майстор - клас, посветен на особеностите на културното поведение на туристите в различни градове и държави. Следобед плажен волейбол и други спортове. Вечерта голямо творческо събитие в нашия лагер "STEM".

Ден 9 (пътуване до Казан)
Веднага след закуска, ние се връщаме към прекрасния град Казан за целия ден. Преди обяд туристическа обиколка, посещение на Казанския Кремъл и други атракции. Aqua Park "Ривиера" в следобедното 4:00 на чисто удоволствие. Връщаме се кънтри клуба "Deep езеро" до края на вечерята. Вечерта чакаме филм клуб, както и за тези, които искат тихи игри.

Ден 10, 11 (Република Татарстан)
Туристическа семинари на сутринта. Стратегически игри на земята по време на деня "Завръщане в бъдещето", "Там, отвъд хоризонта", "Треска за злато", бизнес игра на пазара туризъм работата "плаж, ски и раница" .Vecherom дискотека «движи като Джагър» и традиционния вечерен лагерния огън ,

Ден 12 (Република Татарстан - област Уляновск)
След обилна закуска и доставка стаи, ние сме в очакване на удобното пътуване в региона Уляновск. По пътя, ние се радваме Povolzhskaya видове, както и до средата на закуска сутрин, стигаме до трето място в нашето пътуване ваканционен дом на брега на Волга. Housewarming, познаване на площ и забавен екип игри вечер.

Ден 13, 14 (област Ulyanovsk)
Плуване на плажа, крайните майсторски класове и съображенията, както и специалното събитие "Neputevye бележка" - представяне на туристически дневници на всички отбори и издаване на вестник "PROLider".

Ден 15 (област Ulyanovka - Уляновск - влак до Москва)
След обяд ще пътува до Уляновск, където ни чака разходка с лодка по река Волга и туристическа обиколка. За да излезете, разбира се, не искам да, но влакът напуска Уляновск по график и нашето сплотено екип от пътуване с него. Вечерта, по пътя уютна вечер "Не довиждане!".

Ден 16 (Пристигане в Москва)
След закуска, да обобщим пътуването ни, момчетата споделят своите контакти и желания и в следобедните часове, пропуснати родителите ни се срещнаха на платформата в Москва. И през нощта, скъпи родители, ще намерите завладяваща история за летен лагер "Лидер -. Пътешествие" екскурзии и приключения.